Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 Mini çok küçük ekranı şarj süresi de kötü Kesinlikle 11 derim @Emcey;
Evet sanırım herkes bataryasından müzdarip. Çok fiyat farkı olmadığı için değerlendirmek istedim.
MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 256gb kullaniyorum cok memnunum. Sadece son guncellemeler ile batarya desajr suresi biraz kotulesti ins onu da duzeltirler.
Teşekkür ederim hocam.