12 Mini çok küçük ekranı şarj süresi de kötü Kesinlikle 11 derim
@Emcey;
Evet sanırım herkes bataryasından müzdarip. Çok fiyat farkı olmadığı için değerlendirmek istedim.
11 256gb kullaniyorum cok memnunum. Sadece son guncellemeler ile batarya desajr suresi biraz kotulesti ins onu da duzeltirler.
Teşekkür ederim hocam.