NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 11 aldığımdan 6 ay sonra kameranın lensinde bi nokta kadar çizik farkettim. Applea götürdüm adamlar o cihazı alıp sıfırını verdi 😁 toplam işlem süresi de pandemiden dolayı 9 dk sürdü. Hemen şipşak değiştirdiler ne oldugunu da anlamadım. 11-12-x hepsi güzel ve kaliteli.
Apple bu konuda çok başarılı hocam size katılıyorum.
kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 Mini kullanıyorum. Ekran gayet yeterli tabi kişiden kişiye değişir. Ben şahsen büyük telefonları sevmiyorum. Özellikle mini aldım. Tek elle kullanabiliyorum. Batarya konusunda bir şey söyleyemiyorum ilk defa iphone kullandığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ama şunu söyleyeyim gün içinde telefonu aktif kullanan ( Oyun vsde oynayan ) birisi şarjı komple bitirir.
Oyun oynamıyorum günlük işler ve sosyal medya bir günü tam çıkartabiliyor mu şarj ?