Ben 11 aldığımdan 6 ay sonra kameranın lensinde bi nokta kadar çizik farkettim. Applea götürdüm adamlar o cihazı alıp sıfırını verdi 😁 toplam işlem süresi de pandemiden dolayı 9 dk sürdü. Hemen şipşak değiştirdiler ne oldugunu da anlamadım. 11-12-x hepsi güzel ve kaliteli.