12 Mini kullanıyorum. Ekran gayet yeterli tabi kişiden kişiye değişir. Ben şahsen büyük telefonları sevmiyorum. Özellikle mini aldım. Tek elle kullanabiliyorum. Batarya konusunda bir şey söyleyemiyorum ilk defa iphone kullandığım için karşılaştırma yapamıyorum. Ama şunu söyleyeyim gün içinde telefonu aktif kullanan ( Oyun vsde oynayan ) birisi şarjı komple bitirir.