ysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben dün konuyu görmeden bir tane 11 siparişi geçtim, ticari kartlara gitti gidiyor vade farksız 9 'a bölüyor. Bakalım gelsin uzun yıllardan beri android kullanıcı olarak memnun kalacak mıyım bakalım.
Hayırlı olsun hocam
PoyrazOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıyorum 128gb hiç problem yaşamadım. İphone bir ayrıcalıktır sakın başka marka geçmeyin üzülürsünüz
Teşekkür ederim hocam