3.5 yıldır iphone 8 kullanıyorum. İlk aldığım gibi olmasa da %90 batarya hariç stabil. Şu an sadece bataryasında sorun yaşıyorum. Oda baya baya elimden düşmüyor telefon. Kesinlikle yeni bir iphone modeline geçecek olsam iphone 12 mini tercih ederim. Boyutları olsun, tasarımı olsun çok cezbedici duruyor.