Arif AYAN Burada mı ? Panelsmm.net sahibi
80
●5.949
- 30-05-2021, 20:18:5224 Mayıs pazartesi tarihinde bana ilk sms geldi. 29 Mayıs tarihinde yani dün tekrar sms geldi. Gelen smste iptal linki vardı. Bu linki kullanarak iptal ettim. Daha mesaj gelmedi. Ben tiss'e şikayet oluşturdum. İlk sms'te red imkanı yoktu, data da satın alındığı için şikayetimi yaptım. Data'yı da muhtemelen r10 net içinde birinden satın aldığını düşünüyorum. Datayı kimden satın aldıysa bildirmesini rica ediyorum, bildirsin ki bizde datayı satan kişiden şikayetçi olalım.
- 30-05-2021, 20:27:26Arkadaşlar neden konuda ilgili kişinin keyfini bekliyorsunuz ki basın şikayeti geçin ondan sonrasını onlar düşünsün. İlgili kişiye defalarca kez data kaynağı sorulmuş ama ne hikmetse o konuda kimseye cevap vermemiş. Burada kaç kişi sisteme üye olmadığını belirtmiş ama mesaj geliyor hala ters bir şekilde olmuşsunuzdur diye çemkiriyor bu şekilde kişilere ve kurumlara iyi niyetle yaklaştığınız sürece bu işin arkası kesilmez. Bu sefer panelsmm olur yarın xsmm olur. KVKK kapsamı gereği yapılması suç bir işlem yapılmış ki iptal mesajı olmayan mesaj bile KVKK'ya aykırı bir durum. Bir de üye olmadığı halde sistemden mesaj gelenler var ki orası tam evlere şenlik.
- 30-05-2021, 20:36:1627 nisandan düne kadar 6 sms gelmiş bazılarında iptal bağlantısı var bazılarında yok dün gelen mesajda vardı iptal ettim dünden beri yollandıysa bana gelmedi.
- 30-05-2021, 20:37:13
- 30-05-2021, 20:38:48Evet, bugünde sms gönderildi. Çıktığınız için gelmemiş, sms iptali çalışmaktadır.akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın kendisi bana çemkiriyor demiş lafını iade ettimberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2021, 20:38:52Bu nasıl bir mesaj hocam? @Report;Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 20:39:52Hani derler ya başkası adına utanmak diye işte tam olarak öyle bir an böyle bir insanın işveren olması hele ki üzerine çalışanlarının olması bile başlı başına bir utanç kaynağı. Umarım yönetim bu arkadaş sadece bir daha olmasın diye bir öğüt verip de konuyu silmez. Bu tür konuları seviyorum aslında iş verdiğimiz insanların gerçek yüzünü görüyoruz. Bir arkadaş report etmiş zaten ben ekstradan etmiyorum ancak üslubunuz 15 yaşında ergen üslubuna benziyor. Allah yanım çevrenizde bulunan insanlara sabır versin.Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 20:42:27Arkadaşın kendisi "çemkiriyor bu şekilde" yazdı ben değilTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen konuşmalarına dikkat et bana "çemkiriyor" diyip bide üste çıkmaya çalışamazsın. Bu mesajında da "ergen uslübu" diyerek dalga geçiyorsunuz asıl allah size akıl fikir versinademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2021, 20:44:39Köpek falan yazamazsınız kimseye size sadece çemkiriyor yazmış. Umarım uzun bir süre ceza alırsınız forumdan da insanlarla konuşmayı öğrenirsiniz.Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle