Bu nasıl bir mesaj hocam?
@Report;
Arkadaşın kendisi "
çemkiriyor bu şekilde" yazdı ben değil
Hani derler ya başkası adına utanmak diye işte tam olarak öyle bir an böyle bir insanın işveren olması hele ki üzerine çalışanlarının olması bile başlı başına bir utanç kaynağı. Umarım yönetim bu arkadaş sadece bir daha olmasın diye bir öğüt verip de konuyu silmez. Bu tür konuları seviyorum aslında iş verdiğimiz insanların gerçek yüzünü görüyoruz. Bir arkadaş report etmiş zaten ben ekstradan etmiyorum ancak üslubunuz 15 yaşında ergen üslubuna benziyor. Allah yanım çevrenizde bulunan insanlara sabır versin.
Sen konuşmalarına dikkat et bana "çemkiriyor" diyip bide üste çıkmaya çalışamazsın. Bu mesajında da "ergen uslübu" diyerek dalga geçiyorsunuz asıl allah size akıl fikir versin