Ayan1907 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Size söylediğim gibi ne sizin eski sitenize ne de şimdiki sitenize kayıt oldum bir şekilde bir yerden alıp sürekli olarak mesaj atıyorsunuz. İptal butonu çalışıyor diyorsunuz çalışsaydı zaten bu konuyu açma gereksinimi bile göstermezdim.