Hayır hayatımda hiç toplu sms göndermedim.
Size söylediğim gibi ne sizin eski sitenize ne de şimdiki sitenize kayıt oldum bir şekilde bir yerden alıp sürekli olarak mesaj atıyorsunuz. İptal butonu çalışıyor diyorsunuz çalışsaydı zaten bu konuyu açma gereksinimi bile göstermezdim.
Çalışmıyo diyen sadece sizsiniz farkındaysanız. İsterseniz bizimsms'e yazın sms iptal butonu çalışıyor mu diye cevabı oda verecektir. Kara listenin ne olduğunu bilmeden ordan da kaldırın demezsiniz. Boşa sms atıp para kaybetmeyi kimsenin isteyeceğini sanmıyorum.