Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatınızda hiç toplu sms gönderdiniz mi acaba?
Hayır hayatımda hiç toplu sms göndermedim.

Size söylediğim gibi ne sizin eski sitenize ne de şimdiki sitenize kayıt oldum bir şekilde bir yerden alıp sürekli olarak mesaj atıyorsunuz. İptal butonu çalışıyor diyorsunuz çalışsaydı zaten bu konuyu açma gereksinimi bile göstermezdim.