• 31-05-2021, 07:23:20
    #73
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hic burdan ulasmaya ugrasmayin. Verin sikayeti gitsin. Kaynagini da onemsemeyin. Sonrasini onlar dusunsun. Bu sekilde belki akillanirlar. Kim bilir kac bin kisinin canindan bezdirmislerdir bu SMS'ler..
    İşte feraset, işte cesaret işte adam gibi adamlık...
    Misafir; hocam ağzına sağlık
  • 31-05-2021, 10:37:09
    #74
    Verelim telefonlarımızı siz kullanın bizim yerimize.

    24.05 18:11 , 29.05 17:47 , Dün 17:50 bu nedir ya.
  • 31-05-2021, 10:47:16
    #75
    E-devletten istemeyen mesajlar için bir işlem yapılıyormuş anahtar kelimelerle ama nasıl yapılacağını bulamadım. Bahis sitelerinden çok mesaj geliyor. Bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
  • 31-05-2021, 11:07:44
    #76
    https://tiss.gtb.gov.tr numarayı şikayet edeceğin yer.

    şurayı da okuyun çok eğlenceli şeyler yazıyor
  • 31-05-2021, 23:35:27
    #77
    Arkadaşlar ben hiçbir yere kaydolmamama rağmen, şu yemeksepeti data sızdırıldı vs muhabbetlerinden sonra denk mi geldi bilmiyorum ama sürekli olarak saçma sapan smsler gelmeye başladı. hadi sms bi nebze kabul edilebilir ama 0212'li 0850'li numaralardan aranmaktan illallah geldi. Engelliyorum başka numaradan arıyorlar. En çok da "Evinizde bireysel internet kampanyası cart curt" diye arıyorlar açıyorum direkt robot konusmaya başlıyor. Geçen hafta da yine biri aradı "bilmemnebetten arıyorum bonus monus" dedi anlattı ses gelmiyor dedim kapattım. Yani nerden nasıl dağılıyor bu datalar? Iptal etme yeri zaten yok, 0850 ve 0212 numara kullanarak ya arıyorlar ya sms atıyorlar. bunları nasıl şikayet edeceğiz yine o linklerden edilse işe yarar mı?
  • 01-06-2021, 12:12:03
    #78
    bem de şikayetimi yaptım kendileri düşünsün.
  • 06-06-2021, 17:30:49
    #79
    SMS RET bilgisi yoksa şikayet edebilirsiniz online olarak. 3000-4000₺ civarı cezası var.
  • 27-06-2021, 03:12:24
    #80
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMS RET bilgisi yoksa şikayet edebilirsiniz online olarak. 3000-4000₺ civarı cezası var.

    SMS Red bilgisi var ama çalışmıyor.

    Arkadaşa bu konu açıldığında numaramı yazdım PM den kaldırır mısınız diye rica ettim.
    Numaran yok zaten dedi.

    Dün yine SMS gelmiş.
  • 22-07-2023, 13:35:03
    #81
    @Ayan1907; ; Arkadaşı kaç sefer uyardım her seferinde imkansız gelmez diye geçiştiriyor ama her gün engelli de olsa spam SMS'i geliyor. Ekran görüntülerini de kendisine iletiyorum ama yine de kabul etmiyor. Bu konuda yeni bir gönderi ile şikayet mi açmam gerekiyor @Yeniceri; ; lütfen bir yol gösterirmisiniz ?