Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hic burdan ulasmaya ugrasmayin. Verin sikayeti gitsin. Kaynagini da onemsemeyin. Sonrasini onlar dusunsun. Bu sekilde belki akillanirlar. Kim bilir kac bin kisinin canindan bezdirmislerdir bu SMS'ler..
İşte feraset, işte cesaret işte adam gibi adamlık...
Misafir; hocam ağzına sağlık