24 Mayıs pazartesi tarihinde bana ilk sms geldi. 29 Mayıs tarihinde yani dün tekrar sms geldi. Gelen smste iptal linki vardı. Bu linki kullanarak iptal ettim. Daha mesaj gelmedi. Ben tiss'e şikayet oluşturdum. İlk sms'te red imkanı yoktu, data da satın alındığı için şikayetimi yaptım. Data'yı da muhtemelen r10 net içinde birinden satın aldığını düşünüyorum. Datayı kimden satın aldıysa bildirmesini rica ediyorum, bildirsin ki bizde datayı satan kişiden şikayetçi olalım.