Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın kendisi "çemkiriyor bu şekilde" yazdı ben değil

Sen konuşmalarına dikkat et bana "çemkiriyor" diyip bide üste çıkmaya çalışamazsın. Bu mesajında da "ergen uslübu" diyerek dalga geçiyorsunuz asıl allah size akıl fikir versin
Köpek falan yazamazsınız kimseye size sadece çemkiriyor yazmış. Umarım uzun bir süre ceza alırsınız forumdan da insanlarla konuşmayı öğrenirsiniz.