Arkadaşlar neden konuda ilgili kişinin keyfini bekliyorsunuz ki basın şikayeti geçin ondan sonrasını onlar düşünsün. İlgili kişiye defalarca kez data kaynağı sorulmuş ama ne hikmetse o konuda kimseye cevap vermemiş. Burada kaç kişi sisteme üye olmadığını belirtmiş ama mesaj geliyor hala ters bir şekilde olmuşsunuzdur diye çemkiriyor bu şekilde kişilere ve kurumlara iyi niyetle yaklaştığınız sürece bu işin arkası kesilmez. Bu sefer panelsmm olur yarın xsmm olur. KVKK kapsamı gereği yapılması suç bir işlem yapılmış ki iptal mesajı olmayan mesaj bile KVKK'ya aykırı bir durum. Bir de üye olmadığı halde sistemden mesaj gelenler var ki orası tam evlere şenlik.