• 19-04-2021, 03:39:39
    #1
    Merhaba ön ceden proxy aldım arnproxy firmadan olumsuz dönuş aldım için negatif ticret atıp sonradan şikayet konusu açtım fakat arkadaş beni bilinçsiz gibi davranıp ticaret geri dönüp "cahil demesi" ()
    ve bu konu üzerinden kendisinden geri yanıtalmam !! hani sonuçta cahil diyorya anlamadığım tek soru şu peki verdin proxy instagram yada diğer sosyalmedia mecalarında çalıştını test etmemek cahillik değilmi ?
    yani sonuçta bende yaptım yazılımı en az 3 yada 4 kere test edip müşteriye sunuyorum müşteride test edip sorun karşılaşmasa yazılım test edip veriyorum işin kısası
    ticaret puan olumsuz etki ediyor vede r10 kuralarına baktım zaman Karşı taraf da ticaret düzeltilmesi her 2 mizide olumlu yanıt verdikten sonra silinebilir diye biliyorum
    fakat arkadaş r10 vs kapatıldı geri yanıt bile vermedi bu ticaret report ettimde silinmedi ?
  • 19-04-2021, 03:45:20
    #2
    Bu konuya kanıtlarla birlikte yorum yapınız, incelenir: https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html
  • 19-04-2021, 03:47:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi yoksunu 😂😂
  • 19-04-2021, 04:09:35
    #4
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi yoksunu 😂😂
    aynen öyle diyor fakat bilgi yoksunu ( r10 da multi üyelik açıldığında tesbit edilirse hesap kapatılacağını söyle fakat bunu bile bile 7 adet hesap açıp kullanmak bilgi yoksunu daha önde olur .)
  • 19-04-2021, 04:10:33
    #5
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuya kanıtlarla birlikte yorum yapınız, incelenir: https://www.r10.net/sikayetim-var/26...e-basligi.html
    merhaba hocam

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html açttım fakat arkadaş cevap bile vermedi .
  • 19-04-2021, 04:20:01
    #6
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence karşı tarafın haklılık payı fazla bu kadar geri kafalı olunmaz adamlara hak veriyorum
    r10 düzeni bozmaya vede ***** satış yapmaya devam ?
    seni tanıyorum nasıl biri olduğunu .
  • 19-04-2021, 04:22:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 düzeni bozmaya vede ***** satış yapmaya devam ?
    seni tanıyorum nasıl biri olduğunu .
    Evet arkadaşlar bunu para göz biri söylüyor 4bin tl ver 0dan yazarm diyo bişey bildiği yok yazık kafana he birde sözde 5 senedir kendi scriprini yazıyor geç bu ayakları yemezler gülüm
  • 19-04-2021, 04:25:48
    #8
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar bunu para göz biri söylüyor 4bin tl ver 0dan yazarm diyo bişey bildiği yok yazık kafana
    benim le konuştun 2 gün bile olmadı halengelip para gözmü söylüyorsun haa cektif fiyat cok deldiyse başka yazılımcıya gide bilirsin
    senini gibi wa*ez satış sunmuyoruz.
    hakımızla yazıp teslim ediyoruz zoruna gidecek bişeymi mevcut ?
  • 19-04-2021, 04:29:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim le konuştun 2 gün bile olmadı halengelip para gözmü söylüyorsun haa cektif fiyat cok deldiyse başka yazılımcıya gide bilirsin
    senini gibi wa*ez satış sunmuyoruz.
    hakımızla yazıp teslim ediyoruz zoruna gidecek bişeymi mevcut ?
    Ah ah sizin adınıza konuşulacak çok şey varda acıyorm takılın kendi çapınızda daha önceden beri tanıyorum bana kendini anlatma