• 19-04-2021, 04:50:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok önceden bi arkadaşım lisans bir şekilde bana vermişti sen kullan diye piyasadan çekildiğini söyledi bende onun üzerinden zaten bozulmuştu bende düzenleyip azda olsa kullanıp piyasadan elimden çekilip satmaya karar verdim .
    Vala bişey dimmi seni tanımasam bu yalana vallah inanırdım neyse bak işine iyi forumlar hadi
  • 19-04-2021, 05:01:10
    #20
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vala bişey dimmi seni tanımasam bu yalana vallah inanırdım neyse bak işine iyi forumlar hadi
    vallah şimdi bu iftiralarla bi yere gelmesin bugune kadar yapttım sattım herşeyde ister yazılım olsun proxy olsun bi kusur yaşamadım fakar r10 senden ikayetci olmaları zaten senin ne olduğunu ortaya koyuyor yaşın benden küçük en az 16 yaşındasın üzerime attın iftiradan çekinmesi dileğile .
    beni tanımasan diyorsun senin youtube kanalının olduğunu
    en az 1 video çekmiştin benim için 1 ay felan oldu konuşalı yani şimdi bu 1 ay içinde gelip beni özmeyemi çalışıyorsun
    1 cisi benim cekttim fiyat sana pahaalı geliyorsa yada bana para göz diyorsan baka yazılmcı bulaa bilirsin & yada kendin ***** bulup üzerinde oynaya bilirsin.
    2 cisi benim kod bilgim olmadağını öylüyorsun yapttım yazılımları sana sergiliye bilirim okadar diyorsun
    3 cüsü elimde cok önceden kalan bi yazılımı kullanmayacağım için saatmaya karaverdim için bana yok ***** atış sunuyor diyorun
    bugun viriyle anllaşıp panel kodlamaya az kaldı
    buda
    resim ;

    göre bilirsin istersen sanada yazarız fakat para göz düyorsun ya sana pahalı gelir.
    neyse seninle uğraşmak diyalog girmek bile iğrendiyior malesef çünkü bilinçsiz iftiralar atıyorsun ben sana diyorum varsa bi kusurumuz söylebilirsin .
    daha konuyu uzatmayacağım . (kendini haklı cıkarmak için insanlara iftira atmamayı öğrenme gerek vede multi kullanamk gerek r10 kullaralı içerisinde gözden geçirmek lazım .)
  • 19-04-2021, 05:05:59
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallah şimdi bu iftiralarla bi yere gelmesin bugune kadar yapttım sattım herşeyde ister yazılım olsun proxy olsun bi kusur yaşamadım fakar r10 senden ikayetci olmaları zaten senin ne olduğunu ortaya koyuyor yaşın benden küçük en az 16 yaşındasın üzerime attın iftiradan çekinmesi dileğile .
    beni tanımasan diyorsun senin youtube kanalının olduğunu
    en az 1 video çekmiştin benim için 1 ay felan oldu konuşalı yani şimdi bu 1 ay içinde gelip beni özmeyemi çalışıyorsun
    1 cisi benim cekttim fiyat sana pahaalı geliyorsa yada bana para göz diyorsan baka yazılmcı bulaa bilirsin & yada kendin ***** bulup üzerinde oynaya bilirsin.
    2 cisi benim kod bilgim olmadağını öylüyorsun yapttım yazılımları sana sergiliye bilirim okadar diyorsun
    3 cüsü elimde cok önceden kalan bi yazılımı kullanmayacağım için saatmaya karaverdim için bana yok ***** atış sunuyor diyorun
    bugun viriyle anllaşıp panel kodlamaya az kaldı
    buda
    resim ;

    göre bilirsin istersen sanada yazarız fakat para göz düyorsun ya sana pahalı gelir.
    neyse seninle uğraşmak diyalog girmek bile iğrendiyior malesef çünkü bilinçsiz iftiralar atıyorsun ben sana diyorum varsa bi kusurumuz söylebilirsin .
    daha konuyu uzatmayacağım . (kendini haklı cıkarmak için insanlara iftira atmamayı öğrenme gerek vede multi kullanamk gerek r10 kullaralı içerisinde gözden geçirmek lazım .)
    Aferin size hocam üşendiğimden okumadm umarm iyi şeyler yazmışsınızdır w*rez satmayı sizde bi an önce bırakın ve 100 senelik yazılımınızı ortaya sürün ülke ve millet bunu bekliyor yaşım 16 falan demişsinde harbi pandemi sana yaramamış 19 yaşındayım ve beyinib yaşla alakası, olmadığını bilmen gerek bu kadar büyüksn ya Neyse takıl kendi çapında
  • 19-04-2021, 05:10:59
    #22
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aferin size hocam üşendiğimden okumadm umarm iyi şeyler yazmışsınızdır w*rez satmayı sizde bi an önce bırakın ve 100 senelik yazılımınızı ortaya sürün ülke ve millet bunu bekliyor yaşım 16 falan demişsinde harbi pandemi sana yaramamış 19 yaşındayım ve beyinib yaşla alakası, olmadığını bilmen gerek bu kadar büyüksn ya Neyse takıl kendi çapında
    cok komiksin hemde aşırı ***** alakalı bi durumum yok dediğim gibi iftira atmadan 1 kere düşün
  • 19-04-2021, 05:31:06
    #23
    xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aferin size hocam üşendiğimden okumadm umarm iyi şeyler yazmışsınızdır w*rez satmayı sizde bi an önce bırakın ve 100 senelik yazılımınızı ortaya sürün ülke ve millet bunu bekliyor yaşım 16 falan demişsinde harbi pandemi sana yaramamış 19 yaşındayım ve beyinib yaşla alakası, olmadığını bilmen gerek bu kadar büyüksn ya Neyse takıl kendi çapında
    bu arada yaşın 19 ise neden profilindeki isim senin değil ? yoksa multi üyelikmi ?