Ruxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ticaret puanı hk.
22
●348
- 19-04-2021, 04:50:44Üyeliği durdurulduVala bişey dimmi seni tanımasam bu yalana vallah inanırdım neyse bak işine iyi forumlar hadi
- 19-04-2021, 05:01:10xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallah şimdi bu iftiralarla bi yere gelmesin bugune kadar yapttım sattım herşeyde ister yazılım olsun proxy olsun bi kusur yaşamadım fakar r10 senden ikayetci olmaları zaten senin ne olduğunu ortaya koyuyor yaşın benden küçük en az 16 yaşındasın üzerime attın iftiradan çekinmesi dileğile .
beni tanımasan diyorsun senin youtube kanalının olduğunu
en az 1 video çekmiştin benim için 1 ay felan oldu konuşalı yani şimdi bu 1 ay içinde gelip beni özmeyemi çalışıyorsun
1 cisi benim cekttim fiyat sana pahaalı geliyorsa yada bana para göz diyorsan baka yazılmcı bulaa bilirsin & yada kendin ***** bulup üzerinde oynaya bilirsin.
2 cisi benim kod bilgim olmadağını öylüyorsun yapttım yazılımları sana sergiliye bilirim okadar diyorsun
3 cüsü elimde cok önceden kalan bi yazılımı kullanmayacağım için saatmaya karaverdim için bana yok ***** atış sunuyor diyorun
bugun viriyle anllaşıp panel kodlamaya az kaldı
buda
resim ;
göre bilirsin istersen sanada yazarız fakat para göz düyorsun ya sana pahalı gelir.
neyse seninle uğraşmak diyalog girmek bile iğrendiyior malesef çünkü bilinçsiz iftiralar atıyorsun ben sana diyorum varsa bi kusurumuz söylebilirsin .
daha konuyu uzatmayacağım . (kendini haklı cıkarmak için insanlara iftira atmamayı öğrenme gerek vede multi kullanamk gerek r10 kullaralı içerisinde gözden geçirmek lazım .) - 19-04-2021, 05:05:59Üyeliği durdurulduAferin size hocam üşendiğimden okumadm umarm iyi şeyler yazmışsınızdır w*rez satmayı sizde bi an önce bırakın ve 100 senelik yazılımınızı ortaya sürün ülke ve millet bunu bekliyor yaşım 16 falan demişsinde harbi pandemi sana yaramamış 19 yaşındayım ve beyinib yaşla alakası, olmadığını bilmen gerek bu kadar büyüksn ya Neyse takıl kendi çapındaRuxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 05:10:59cok komiksin hemde aşırı ***** alakalı bi durumum yok dediğim gibi iftira atmadan 1 kere düşünxCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2021, 05:31:06bu arada yaşın 19 ise neden profilindeki isim senin değil ?xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa multi üyelikmi ?
vallah şimdi bu iftiralarla bi yere gelmesin bugune kadar yapttım sattım herşeyde ister yazılım olsun proxy olsun bi kusur yaşamadım fakar r10 senden ikayetci olmaları zaten senin ne olduğunu ortaya koyuyor yaşın benden küçük en az 16 yaşındasın üzerime attın iftiradan çekinmesi dileğile .