Sizin gibileri anca cevapsız bırakmak yaranır iui forumlar
anlamıyorum yani okadar hatamı biliyorsan söylersin gelip burda kendini haklı cıkarman ? saçmalık
bana yazılım vs bilmiyorsun diyorsun .
yanii seninle konuşmayalı 3 yıl bile olmuştur gelip bana yok bu yazılım bilmiyor gibi kelimeler kullanmak hattine değil. görmediğin bişey söyleyemesin
sana tek diyeceğim
allah affetsin en kıza zamanda ***** işini bırakıp kendi yazılım oluşturma dileğiyle
ve insalara üzerine iftira atmamanı kuralara uymanı
dileğile .