Bunu diyenin forumda ki cevapları ortada :
İnstaweb arıyorum,
Diyar: pm atın yardımcı olalım
Pm attıktan sonra elimde sorunsuz instaweb var 😂😂😂😂 harbi yazık sende 5 senedir yaptığını artık piyasaya sürde insanlar bi görsn 10 sene falan oldumu
cok önceden bi arkadaşım lisans bir şekilde bana vermişti sen kullan diye piyasadan çekildiğini söyledi bende onun üzerinden zaten bozulmuştu bende düzenleyip azda olsa kullanıp piyasadan elimden çekilip satmaya karar verdim .