xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi yoksunu 😂😂
aynen öyle diyor fakat bilgi yoksunu ( r10 da multi üyelik açıldığında tesbit edilirse hesap kapatılacağını söyle fakat bunu bile bile 7 adet hesap açıp kullanmak bilgi yoksunu daha önde olur .)