Merhaba ön ceden proxy aldım arnproxy firmadan olumsuz dönuş aldım için negatif ticret atıp sonradan şikayet konusu açtım fakat arkadaş beni bilinçsiz gibi davranıp ticaret geri dönüp "cahil demesi" (

)
ve bu konu üzerinden kendisinden geri yanıtalmam !! hani sonuçta cahil diyorya anlamadığım tek soru şu peki verdin proxy instagram yada diğer sosyalmedia mecalarında çalıştını test etmemek cahillik değilmi ?
yani sonuçta bende yaptım yazılımı en az 3 yada 4 kere test edip müşteriye sunuyorum müşteride test edip sorun karşılaşmasa yazılım test edip veriyorum işin kısası
ticaret puan olumsuz etki ediyor vede r10 kuralarına baktım zaman Karşı taraf da ticaret düzeltilmesi her 2 mizide olumlu yanıt verdikten sonra silinebilir diye biliyorum
fakat arkadaş r10 vs kapatıldı geri yanıt bile vermedi bu ticaret report ettimde silinmedi ?