Ruxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 düzeni bozmaya vede ***** satış yapmaya devam ?
seni tanıyorum nasıl biri olduğunu .
Evet arkadaşlar bunu para göz biri söylüyor 4bin tl ver 0dan yazarm diyo bişey bildiği yok yazık kafana he birde sözde 5 senedir kendi scriprini yazıyor geç bu ayakları yemezler gülüm