xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence karşı tarafın haklılık payı fazla bu kadar geri kafalı olunmaz adamlara hak veriyorum
r10 düzeni bozmaya vede ***** satış yapmaya devam ?
seni tanıyorum nasıl biri olduğunu .