• 06-04-2021, 11:19:59
    #37
    Gold üye
    Kesinlikle sistemin açıkları dolayısıyla istismarları var bunda hem fikiriz.
    Ancak şiddete sebep aramak çok büyük saçmalık cahillik.

    Çalıştırmıyorsan nafakayı göze alacaksın.
    Evli kalınan süre ile orantılı bir sistem geliştirilmeli.
  • 06-04-2021, 11:21:36
    #38
    Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz
    Pardon Jeff Bezos ve nafaka taglarını google de aratırmısın 200-250 lira böyle birşey yok.
  • 06-04-2021, 11:32:28
    #39
    Orhan_GUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon Jeff Bezos ve nafaka taglarını google de aratırmısın 200-250 lira böyle birşey yok.
    Hocam ben avukatım asgari ücretle çalışan birisinin eşi için vereceği maksimum nafaka miktarı 300-350 liradır o da maksimum
  • 06-04-2021, 11:37:21
    #40
    Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben avukatım asgari ücretle çalışan birisinin eşi için vereceği maksimum nafaka miktarı 300-350 liradır o da maksimum


    Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Diye belirtmişsiniz. Eğer asgari ücretle çalışan bir kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Şeklinde belirtseydiniz zaten doğru bir bilgi olduğu için örneklendirme yapmazdım. Bir avukattan açıklama yaparken daha dikkatli olmasını beklerdim.
  • 06-04-2021, 11:39:47
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çocukları için ödediği para içine batacak adamın bir kuruşuna tamah etmezdim, anlaşmalı boşanırdım. Gerekli parayı da fazla çalışır kendim kazanırdım..
    Bunu ben yapabilirim ama anadolunun bir köyünde yaşayan kadın nasıl yapsın.. yada yasayı kullanma amacıyla evlenen kadınlar olursa erkekler ne yapsın.. Günün sonunda kapı şuna çıkıyor, aranızda sevgi ve saygı bağı olmayan insanla evlenmeyin.
  • 06-04-2021, 11:42:21
    #42
    bu ülkede nafaka vermek istemiyorsanız çözümü çok kolay.

    boşanırken yerinize başka birini bulmanız gerekiyor
  • 06-04-2021, 12:17:03
    #43
    Orhan_GUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Diye belirtmişsiniz. Eğer asgari ücretle çalışan bir kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Şeklinde belirtseydiniz zaten doğru bir bilgi olduğu için örneklendirme yapmazdım. Bir avukattan açıklama yaparken daha dikkatli olmasını beklerdim.
    Mesleğe girmeden önce ben de sizin gibi düşünürdüm ama öyle örnekler çıkıyor ki karşınıza çocuğuna nafaka vermemek için evini sevgilisine devreden bile gördüm bizzat. Genelleme yapmamak lazım her konu kendi içinde değerlendirilmeli ancak nafakanın süresiz olmasına karşı değilim ben. Miktar konusu zaten mahkemelerin takdiri...
  • 06-04-2021, 13:11:27
    #44
    Çocuk varsa büyüyene kadar olabilir bir şey de.. Çocuk yok bir şey yok haberlerde okumuştum adamlar düğün öncesi nikahı kıyıyorlar sonra boşanıyorlar. Gel gelelim kız nafakaya bağlanıyor adam bir sürü borca girmişliği yokmuş gibi birde ömrü boyunca nafaka ödeyecek..


    TÜRKİYEDE KADINLAR GERÇEKTEN 1. SINIF VATANDAŞ ERKEKLER İSE İKİNCİ SINIF VATANDAŞ HALİNDE Kadınlar hala şikayetçi bende onu anlamıyorum..
  • 06-04-2021, 13:40:23
    #45
    Ev kızı almazsanız nafaka falan ödemezsiniz.
    Bir öğretmenle, bir hemşire ile, bir iş kadını ile evlenirseniz nafaka falan ödemezsiniz.
    Siz bir ev kızı alır, eve kapatır, çamaşırınızı bulaşığınızı yıkatır çocuk yapar sonra ortada bırakırsanız o kızı ölene kadar yada yeniden evlenene kadar nafaka ödersiniz.

    Türk erkekleri çok garip.
    Evlenirken ortadoğu kafasında, boşanırken Amsterdam hakları istiyorlar.
    Kız bakire olsun, daha önce hiç kimse ile beraber olmamış olsun ya da az kişi ile beraber olmuş olsun, evinin işini görsün vs...

    Evlenirken ortadoğulu adam gibi beklentileri olan adamlar boşanırken avrupalı haklara sahip olamazlar.
    Kadınları özgür bırakın, çalışan, kendi ayakları üzerinde durabilen kadınlarla evlenin.
    Kendi ayakları üzerinde duran kadın çocuk yoksa zaten sizden para nafaka falan istemez.

    Ama siz gidip okutulmamış, iş güç sahibi yapılmamış bir kızı alırsanız, boşansanız bile ömür boyu nafaka ödersiniz.
    Bu kanun erkekler testesteronlarının keyfine kapılıp kadınların hayatlarını mahvetmesinler diye var.
    Çünkü Türkiye'de boşanmış kadınlara diğer erkeklerin hangi gözle baktıklarını hepiniz biliyorsunuz.
    Burası Almanya değil vasıfsız bir kadının hayatını geçindirecek bir iş bulması çok zor.
    Bu kanun boşanan kadınlar maddi sıkıntıya girip para kazanmak için her yola başvurmasın diye var.

    Bir de bunu kafaya takıyorsanız evlenmeyin kardeşim.
    Bir kadınla evlenirken boşanınca ödeyeceğiniz nafakanın hesabını yapıyorsanız evlenmeyin.
    Kimse sizi zorla evlendirmiyor, evlenmek zorunda falan değilsiniz.
    İşsiz vasıfsız bir kadınla evlenirken bir ömür onun sorumluluğunu üzerinize alamayacaksanız evlenmeyin.