• 06-04-2021, 08:29:40
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar az önce haberlerde gördüm de bu boşanan adamlar eşlerine ömür boyu nafaka ödüyor muş ? Ben bekarım bu arada. Bu haberi görünce inanamadım. Dinimizde iddet süresi boyunca yani 3 ay boyunca erkek kadının ihtiyaçlarını karşılar.Sonra kadın kendi hayatına erkek kendi hayatına bakar. Hiç bir türk erkeği de 3 ay boşandığı eşine yardım etmeyi sorun etmez. Ama ömür boyu nafaka ödemek nedir Allah aşkına ? Bu gerçek mi gerçekten ? Bu adam ömür boyu yüzünü bile görmediği, bir bağı kalmadığı kadına niye köle gibi para ödüyor yahu böyle saçma sapan bir kanun nasıl var olabilir ? Çocuk varsa, onun masrafları için ödemesi doğrudur. Hiç bir adam evladına para vermeyi sorun etmez zaten. Ama diğeri bu doğruysa, bence kadın şiddetinin en büyük sebebi bu. Adam her ay kadına nafaka ödüyor, kadında o parayı afedersiniz ama dostuyla yiyor he adam eski eşini sevmese bile bu ağırına gider. Siz ne diyorsunuz beyler bu saçmalık doğrumu?
    • ebubekir
    • Mertcan03
    • Lithack
    ebubekir, Mertcan03, Lithack ve 17 kişi bunu beğendi.
    20 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2021, 08:32:03
    #2
    Türkiyede yaşadığınızı hatırlatayım
  • 06-04-2021, 08:32:32
    #3
    Çocuk varsa öderim de diğer türlüsü saçmalık.
  • 06-04-2021, 08:32:46
    #4
    Benim amcam yıllarca Nafaka ödedi çok kötü bir durum bu. Gelirine oranla alakalı bir durum diye biliyorum ödenen tutarı.
  • 06-04-2021, 08:35:05
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama diğeri bu doğruysa, bence kadın şiddetinin en büyük sebebi bu. Adam her ay kadına nafaka ödüyor, kadında o parayı afedersiniz ama dostuyla yiyor he adam eski eşini sevmese bile bu ağırına gider. Siz ne diyorsunuz beyler bu saçmalık doğrumu?
    Konu içinde şikayet etme hakkımız var mı?
  • 06-04-2021, 08:36:11
    #6
    Nafakayı bende saçma buluyorum 2 kişi karşılıklı olarak anlaşarak evleniyor boşandıktan sonra ben neden hayatımda olmasını istemediğim birisine para ödeyim ki ?
  • 06-04-2021, 08:37:18
    #7
    Artık yargı kadından yana. Ve Türk erkekleri sömürülüyor.
  • 06-04-2021, 08:37:45
    #8
    daha dün haberlere çıkmıştı adam yeni evlenmiş netten bulduğu kadın ile 1 gün sonra kadın evden kaçıp gidiyor 4 yıl sonra eline boşanma kağıdı geliyor adamdan nafaka alıyor
    Nafaka ödememek için sigortasız bir işte çalışmanız gerek ve banka hesaplarınızda para olmaması gerek.
  • 06-04-2021, 08:39:27
    #9
    Maalesef gerçek