Merhaba
Arkadaşlar az önce haberlerde gördüm de bu boşanan adamlar eşlerine ömür boyu nafaka ödüyor muş ? Ben bekarım bu arada. Bu haberi görünce inanamadım. Dinimizde iddet süresi boyunca yani 3 ay boyunca erkek kadının ihtiyaçlarını karşılar.Sonra kadın kendi hayatına erkek kendi hayatına bakar. Hiç bir türk erkeği de 3 ay boşandığı eşine yardım etmeyi sorun etmez. Ama ömür boyu nafaka ödemek nedir Allah aşkına ? Bu gerçek mi gerçekten ? Bu adam ömür boyu yüzünü bile görmediği, bir bağı kalmadığı kadına niye köle gibi para ödüyor yahu böyle saçma sapan bir kanun nasıl var olabilir ? Çocuk varsa, onun masrafları için ödemesi doğrudur. Hiç bir adam evladına para vermeyi sorun etmez zaten. Ama diğeri bu doğruysa, bence kadın şiddetinin en büyük sebebi bu. Adam her ay kadına nafaka ödüyor, kadında o parayı afedersiniz ama dostuyla yiyor he adam eski eşini sevmese bile bu ağırına gider. Siz ne diyorsunuz beyler bu saçmalık doğrumu?
Bu Nafaka Olayı Gerçek mi?
96
●2.878
- 06-04-2021, 08:35:05Konu içinde şikayet etme hakkımız var mı?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2021, 08:37:45daha dün haberlere çıkmıştı adam yeni evlenmiş netten bulduğu kadın ile 1 gün sonra kadın evden kaçıp gidiyor 4 yıl sonra eline boşanma kağıdı geliyor adamdan nafaka alıyor

Nafaka ödememek için sigortasız bir işte çalışmanız gerek ve banka hesaplarınızda para olmaması gerek.
