• 06-04-2021, 10:03:39
    #28
    Hocam Acun Şeyma olayını hiç mi duymadınız ? Allah aşkına kadın hayatını sürüyor başka erkeklere takılıyor dediği laflara kulaklarınız inanmaz hatta canlı yayında mesajı bile görüldü görmediniz mi ? +


    Bakınız gerçek olay ve adam milyonlar ödüyor bu kadına kadın demeyi hakaret sayarım çünkü kendi ayakları üstünde duramayan para yemeyi seven birisini kadınlarımız ile karşılaştırmak bile istemem.

    Dünyanın en saçma olayı. Hayatımda gerçekten sadece bir feminst tanıdım gerisi sadece söz de idi
  • 06-04-2021, 10:48:32
    #29
    Kadın evlenenince nafaka ödemesi bitiyor
  • 06-04-2021, 10:56:49
    #30
    Boşanmadan sonra yoksulluğa düşecek tarafa karşı taraf nafaka öder. Yani sadece erkek kadına öder diye bir şey yok. Kadın zenginse erkek işsizse, kadın erkeğe nafaka öder. Sonuna kadar da nafakanın arkasındayım ben. Sen 18 yaşında gencecik bir kızla evlen, kızın ideallerini, işini, kariyerini, eğitimini elinden al sonra yarın bir gün boşanınca o kız ne yiyip içecek? Senelerce köle gibi evde çocuklarına baktırmışsın kız bundan dolayı kendini geliştirememiş kolay mı hayata sıfırdan başlamak? Kusura bakmayın ama çoğunuz çok saçma düşünüyorsunuz
  • 06-04-2021, 10:57:13
    #31
    Tam bilmiyorum *

    Sanırım kadın evlense bile bir miktar nafaka alıyor eski eşinden.
  • 06-04-2021, 11:08:35
    #32
    Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşanmadan sonra yoksulluğa düşecek tarafa karşı taraf nafaka öder. Yani sadece erkek kadına öder diye bir şey yok. Kadın zenginse erkek işsizse, kadın erkeğe nafaka öder. Sonuna kadar da nafakanın arkasındayım ben. Sen 18 yaşında gencecik bir kızla evlen, kızın ideallerini, işini, kariyerini, eğitimini elinden al sonra yarın bir gün boşanınca o kız ne yiyip içecek? Senelerce köle gibi evde çocuklarına baktırmışsın kız bundan dolayı kendini geliştirememiş kolay mı hayata sıfırdan başlamak? Kusura bakmayın ama çoğunuz çok saçma düşünüyorsunuz
    Arkadaşım bugün sırf bayan olduğu için çalışabileceği bir ton meslek var. Çağrı merkezinde çalışır, gider bir firmada telefonlara bakar, pazarlama yapar, satış temsilcisi olur dünyanın işi hepsini saydırtma bana şimdi. Kendi kendine yetmesini bilen insan, gider çalışır. Çocuk olması durumunu saymıyorum o ayrı. Haricinde bir müddet yine nafaka verilmeli kadın kendini toparlayana dek. Ama bu ömür boyu olmamalı anlatabiliyormuyum. Burada sorun nafaka olması değil, bunun sürekli olması. Nafaka alan kadınlar da malesef resmi olarak evlenmiyor, gayri meşru ilişkilerde bluunuyor. Burası bizi ilgilendirmez tabi ama o zaman da erkek zıvanadan çıkıyor işte. Hep zincirleme olaylar...
  • 06-04-2021, 11:11:59
    #33
    Ek bilgi; eğer nafakayı ödemesini yapmayıp ve bunun üzerine geçerli bir neden sunamazsanız, 3 aya kadar hapis cezası ile karşı karşıya kalıyorsunuz.
  • 06-04-2021, 11:12:50
    #34
    Lawyer48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşanmadan sonra yoksulluğa düşecek tarafa karşı taraf nafaka öder. Yani sadece erkek kadına öder diye bir şey yok. Kadın zenginse erkek işsizse, kadın erkeğe nafaka öder. Sonuna kadar da nafakanın arkasındayım ben. Sen 18 yaşında gencecik bir kızla evlen, kızın ideallerini, işini, kariyerini, eğitimini elinden al sonra yarın bir gün boşanınca o kız ne yiyip içecek? Senelerce köle gibi evde çocuklarına baktırmışsın kız bundan dolayı kendini geliştirememiş kolay mı hayata sıfırdan başlamak? Kusura bakmayın ama çoğunuz çok saçma düşünüyorsunuz
    Kusura bak hafız da asıl saçma sen düşünüyorsun.
    Bunu ne kız ne erkek olarak algıla evlenen kişilerde 1 taraf karşı tarafa bedeni dışında suna bileceği bir birikim olmalı zaten asıl bunu iste biz yıkmalıyız
    Ayrıca nafaka da çok saçma insanlar para için mi evlenir yada daha iyi şartlar için mi evlenir yoksa mutlu olmak için mi eğer mutlu olmak için evleniyor ise boşanınca zaten para için evlenmemiş idi paraya da gerek yok
  • 06-04-2021, 11:15:00
    #35
    Ülkemizde laiklik bunun için var. Aslında anasayamızda da yazıyor. Nerede yaşıyorsunuz?
  • 06-04-2021, 11:17:36
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bugün sırf bayan olduğu için çalışabileceği bir ton meslek var. Çağrı merkezinde çalışır, gider bir firmada telefonlara bakar, pazarlama yapar, satış temsilcisi olur dünyanın işi hepsini saydırtma bana şimdi. Kendi kendine yetmesini bilen insan, gider çalışır. Çocuk olması durumunu saymıyorum o ayrı. Haricinde bir müddet yine nafaka verilmeli kadın kendini toparlayana dek. Ama bu ömür boyu olmamalı anlatabiliyormuyum. Burada sorun nafaka olması değil, bunun sürekli olması. Nafaka alan kadınlar da malesef resmi olarak evlenmiyor, gayri meşru ilişkilerde bluunuyor. Burası bizi ilgilendirmez tabi ama o zaman da erkek zıvanadan çıkıyor işte. Hep zincirleme olaylar...
    Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz