Boşanmadan sonra yoksulluğa düşecek tarafa karşı taraf nafaka öder. Yani sadece erkek kadına öder diye bir şey yok. Kadın zenginse erkek işsizse, kadın erkeğe nafaka öder. Sonuna kadar da nafakanın arkasındayım ben. Sen 18 yaşında gencecik bir kızla evlen, kızın ideallerini, işini, kariyerini, eğitimini elinden al sonra yarın bir gün boşanınca o kız ne yiyip içecek? Senelerce köle gibi evde çocuklarına baktırmışsın kız bundan dolayı kendini geliştirememiş kolay mı hayata sıfırdan başlamak? Kusura bakmayın ama çoğunuz çok saçma düşünüyorsunuz
Kusura bak hafız da asıl saçma sen düşünüyorsun.
Bunu ne kız ne erkek olarak algıla evlenen kişilerde 1 taraf karşı tarafa bedeni dışında suna bileceği bir birikim olmalı zaten asıl bunu iste biz yıkmalıyız
Ayrıca nafaka da çok saçma insanlar para için mi evlenir yada daha iyi şartlar için mi evlenir yoksa mutlu olmak için mi eğer mutlu olmak için evleniyor ise boşanınca zaten para için evlenmemiş idi paraya da gerek yok