Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım bugün sırf bayan olduğu için çalışabileceği bir ton meslek var. Çağrı merkezinde çalışır, gider bir firmada telefonlara bakar, pazarlama yapar, satış temsilcisi olur dünyanın işi hepsini saydırtma bana şimdi. Kendi kendine yetmesini bilen insan, gider çalışır. Çocuk olması durumunu saymıyorum o ayrı. Haricinde bir müddet yine nafaka verilmeli kadın kendini toparlayana dek. Ama bu ömür boyu olmamalı anlatabiliyormuyum. Burada sorun nafaka olması değil, bunun sürekli olması. Nafaka alan kadınlar da malesef resmi olarak evlenmiyor, gayri meşru ilişkilerde bluunuyor. Burası bizi ilgilendirmez tabi ama o zaman da erkek zıvanadan çıkıyor işte. Hep zincirleme olaylar...
Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz