Ama diğeri bu doğruysa, bence kadın şiddetinin en büyük sebebi bu. Adam her ay kadına nafaka ödüyor, kadında o parayı afedersiniz ama dostuyla yiyor he adam eski eşini sevmese bile bu ağırına gider. Siz ne diyorsunuz beyler bu saçmalık doğrumu?
Konu içinde şikayet etme hakkımız var mı?