Çocuk varsa büyüyene kadar olabilir bir şey de.. Çocuk yok bir şey yok haberlerde okumuştum adamlar düğün öncesi nikahı kıyıyorlar sonra boşanıyorlar. Gel gelelim kız nafakaya bağlanıyor adam bir sürü borca girmişliği yokmuş gibi birde ömrü boyunca nafaka ödeyecek..


TÜRKİYEDE KADINLAR GERÇEKTEN 1. SINIF VATANDAŞ ERKEKLER İSE İKİNCİ SINIF VATANDAŞ HALİNDE Kadınlar hala şikayetçi bende onu anlamıyorum..