Kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Diye belirtmişsiniz. Eğer asgari ücretle çalışan bir kimse 200-250 lira nafakam kesilmesin diye evlenmemezlik yapmaz. Şeklinde belirtseydiniz zaten doğru bir bilgi olduğu için örneklendirme yapmazdım. Bir avukattan açıklama yaparken daha dikkatli olmasını beklerdim.
Mesleğe girmeden önce ben de sizin gibi düşünürdüm ama öyle örnekler çıkıyor ki karşınıza çocuğuna nafaka vermemek için evini sevgilisine devreden bile gördüm bizzat. Genelleme yapmamak lazım her konu kendi içinde değerlendirilmeli ancak nafakanın süresiz olmasına karşı değilim ben. Miktar konusu zaten mahkemelerin takdiri...