Kesinlikle sistemin açıkları dolayısıyla istismarları var bunda hem fikiriz.
Ancak şiddete sebep aramak çok büyük saçmalık cahillik.

Çalıştırmıyorsan nafakayı göze alacaksın.
Evli kalınan süre ile orantılı bir sistem geliştirilmeli.