• 22-02-2021, 13:28:41
    #19
    Kredi çekmeden borca girmeden şunu kendinize sorun. “zaten geçimin zor olduğu bir dönemde yüklü bir borcun altına gireceğim. Evimi karımı bakabilecek kadar cebime para kalacak mı ? Her gün ay sonunu nasıl getiririm diye mi düşüneceğim?” borç içinde olan bir ev evlilik benim gözümde pek sağlıklı ilerlemez. Kendimi geçtim aileme güzel bir hayat yaşatamayacaksam neden evlenip hayatı ona zindan edeyim ki diye düşünürüm o yüzden yaşım genç şimdiden birikim yapıyorum borçsuz bir şekilde evimi ve arabamı almadan evlenmeyi düşünmem bile
  • 22-02-2021, 13:29:06
    #20
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Nikâhın hayırlısı, külfetsiz olanıdır.” (Ebû Dâvud, Nikâh, 32
    Düğün aşamasında her şeyin en iyisini isteyen gelinler "yaaa ama ben bi kere evleniyooom, her şey istediğim gibi olsuuuuun" dediklerinde bunu gidip kulaklarına fısılda
  • 22-02-2021, 13:30:02
    #21
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'dan gelenlere gelinlik alımında 1 aylık gold üyelik hediye ediyorum
    Zehir gibi ticari zekanız var hocam başarılar
  • 22-02-2021, 13:30:26
    #22
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Hazır covid varken bir nikah ile düğün masrafından kurtulun bence hocam.
  • 22-02-2021, 13:30:39
    #23
    Kredi çekip faizle haramla yuva kurmayın elden taksitle alışveriş yapın kredi kartınıza limit arttırımı yapıp vade farksız taksitle alışveriş yapın. düğünde gelen takılarla da bütün borçları kapatın. Markalı yerlerden mobilya almaktan uzak durun gerçekten çok pahalı oluyor. Bizim mahallede en az 30 yıllık mobilyacı bir esnaf vardı ben yıllar önce yatak odasını oradan 4250₺’e aldım. 750₺ peşin 10 ay elden taksit 350₺ ödedim. Aynı şekilde halıları da öyle aldım. Perdeleri perde fabrikasından aldım. Düğünden sonra da bilezikler hariç gelen bütün takılarla borçları kapattım. Kredi çekmek bir şey değil beyler hayatınızın en güzel günleri kredi ödemekle geçiyor bu sefer.
    ev kirası, kredi taksiti, faturalar, Yeni evlisin sağda solda gezmeler derken para kalmıyor. Size tavsiyem asla krediye bulaşmayın
  • 22-02-2021, 13:30:39
    #24
    İyi bir işin yoksa evin yok kirada oturacaksan borca girmeden evlenmen gerek.
    Ev sahibi isen aylık 5k gelirin var ise borca girip evlenebilirsin, Karşındaki de seni seviyorsa biraz eksik de olsa güzel bir yuva kurulur.
  • 22-02-2021, 13:30:47
    #25
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Günümüzde yuva kurmanın maliyeti epey pahalı.
    Sizce evlenecek olanlar nasıl bir yol izlemeli?
    Kredi çekip mi düğün yapmalı yoksa her şeyi taksit ile mi almalı?
    Tavsiyelerinizi bekliyorum
    Saygılarımla
    Şuan dünya ve ülke gerçekliğini kabul edebilecek insanlarla evlenin. Pandemi var ne düğünü düğün masrafını at . Ülkede ekonomik kriz var ne ev döşemesi! ev masraflarınıda ilk aşamada at. Bu devirde ev alınmaz onuda at. Bi nikah kıydıktan sonra kiralık güzel bir ev tutulur sonra peyder pey ev eşyaları alınır. İlk başta temel eşyaları alırsınız diğer eşyalar eskiden kalma vardır. Zamanla değiştirlir. Artık o sıfır ev sıfır düğün sıfır ev döşemesi devri bitti diye düşünüyorum. Bence kafa yapısı değişirse maliyetlerde değişir. Tabi evlenmemek bu işin en iyi noktası. Fakiriz demiyeceğiz evlenmeyi düşünmüyorum diyeceğiz evlenmek neymiş abi yaa falan demek lazım ben öyle yapıyorum daha bir kuul duruyor fakirim demiyorum mesela
  • 22-02-2021, 13:30:48
    #26
    Düğün bence gereksiz. Ben 1 sene önce evlendim. Taksit ile alınabilecekleri öyle aldım. 1 2 mobilyayı kredi ile aldım. Çok şükür çoğu bitti darısı başınıza😀
  • 22-02-2021, 13:31:50
    #27
    Canozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zehir gibi ticari zekanız var hocam başarılar
    Estağfrullah. Burada yüzdelik dilim belirtmek dalgalanan piyasa açısından pek olumsuz sonuç doğurabilir ama r10'dan tanışıklığımız olup da benden gelinlik alanlara büyük kolaylıklar sağladım, sağlamaya devam edebilirim. Çünkü benim forumda gelinlik satmak gibi bir kaygım yok, sadece çok kripto para, SEO, adsense vb. konular için burada bulunuyorum.