• 22-02-2021, 13:23:51
    #10
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelinliği alın düğünü boşverin. Sade bir nikahla sonuçlandırın
    Herkes yolunda
  • 22-02-2021, 13:25:21
    #11
    “Nikâhın hayırlısı, külfetsiz olanıdır.” (Ebû Dâvud, Nikâh, 32
  • 22-02-2021, 13:25:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    iç güveysi git kaliteli yaşa.
  • 22-02-2021, 13:26:07
    #13
    Ben evlenmeyeceğim, sizi bilemem.
  • 22-02-2021, 13:27:02
    #14
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelinliği alın düğünü boşverin. Sade bir nikahla sonuçlandırın
    r10 özel % kaç indirim yapıyorsunuz hocam :P
  • 22-02-2021, 13:27:11
    #15
    evlenecek olanlar bu devirde aşırı lüx herşeyim son model herşeyim en iyisi olsun derdinde.
    özellikle evlenecek olan insanların aileleri bu işe karışınca iş iyice cılkından çıkıyor. kız tarafı benim kızım en iyisine laik oğlan tarafı daha darbe yemeden oğlum en iyisini hak ediyor dedikce ve düğün dernek bitip evlenenler aynı eve girdiği zaman işte o zaman ailelerin sizlere yüklediği borçlar ile karşı karşıya kalacaklar. koltuk takımının taksiti bitmeden eskiyip yenisini aldırmaya çalışmak ve sonu gelmeyen borç bataklığına girmek.

    kısaca evlenmeyin pişman olursunuz. hele borç ile evlenmeyin.
    kişisel tavsiye evlenmeyin.
  • 22-02-2021, 13:27:17
    #16
    Gereksiz ayrıntılardan kaçınarak
  • 22-02-2021, 13:27:48
    #17
    Canozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 özel % kaç indirim yapıyorsunuz hocam :P
    r10'dan gelenlere gelinlik alımında 1 aylık gold üyelik hediye ediyorum
  • 22-02-2021, 13:27:51
    #18
    Arkadaşım Uzun ve mutlu bir evlilik düşünüyorsan; Tüm eşyaları taksitle al, Sonra düğünde takılan altın ve paralar neyse hepsiyle borcunu kapat. Sonra sıfırdan başla. (düğünde iyi bir kaynak geleceğini düşünüyorsan)