kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Günümüzde yuva kurmanın maliyeti epey pahalı.
Sizce evlenecek olanlar nasıl bir yol izlemeli?
Kredi çekip mi düğün yapmalı yoksa her şeyi taksit ile mi almalı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Saygılarımla
Şuan dünya ve ülke gerçekliğini kabul edebilecek insanlarla evlenin. Pandemi var ne düğünü düğün masrafını at . Ülkede ekonomik kriz var ne ev döşemesi! ev masraflarınıda ilk aşamada at. Bu devirde ev alınmaz onuda at. Bi nikah kıydıktan sonra kiralık güzel bir ev tutulur sonra peyder pey ev eşyaları alınır. İlk başta temel eşyaları alırsınız diğer eşyalar eskiden kalma vardır. Zamanla değiştirlir. Artık o sıfır ev sıfır düğün sıfır ev döşemesi devri bitti diye düşünüyorum. Bence kafa yapısı değişirse maliyetlerde değişir. Tabi evlenmemek bu işin en iyi noktası. Fakiriz demiyeceğiz evlenmeyi düşünmüyorum diyeceğiz evlenmek neymiş abi yaa falan demek lazım ben öyle yapıyorum daha bir kuul duruyor fakirim demiyorum mesela