osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“Nikâhın hayırlısı, külfetsiz olanıdır.” (Ebû Dâvud, Nikâh, 32
Düğün aşamasında her şeyin en iyisini isteyen gelinler "yaaa ama ben bi kere evleniyooom, her şey istediğim gibi olsuuuuun" dediklerinde bunu gidip kulaklarına fısılda