Kredi çekip faizle haramla yuva kurmayın elden taksitle alışveriş yapın kredi kartınıza limit arttırımı yapıp vade farksız taksitle alışveriş yapın. düğünde gelen takılarla da bütün borçları kapatın. Markalı yerlerden mobilya almaktan uzak durun gerçekten çok pahalı oluyor. Bizim mahallede en az 30 yıllık mobilyacı bir esnaf vardı ben yıllar önce yatak odasını oradan 4250₺’e aldım. 750₺ peşin 10 ay elden taksit 350₺ ödedim. Aynı şekilde halıları da öyle aldım. Perdeleri perde fabrikasından aldım. Düğünden sonra da bilezikler hariç gelen bütün takılarla borçları kapattım. Kredi çekmek bir şey değil beyler hayatınızın en güzel günleri kredi ödemekle geçiyor bu sefer.
ev kirası, kredi taksiti, faturalar, Yeni evlisin sağda solda gezmeler derken para kalmıyor. Size tavsiyem asla krediye bulaşmayın