WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asgari Ücret Sorunsalı
36
●705
- 16-02-2021, 16:56:23O halde sigortasız çalıştırılıyorsun.FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2021, 17:35:02Ülkemiz de asgari ücret bile alamayın çok fazla sigortasız çalışanlar varPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2021, 17:43:36Maaşı elden alıyorum kanıtlanmaz sanırımPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2021, 09:38:43Maaşı elden alıyorsanız başka bir açıklaması yok sigortasız çalıştırılıyorsunuz. Sgk ya başvurun. Her türlüsü yasak. İlk mezun olduğum sene bu konularda bilgisizken sigortasız çalıştırıldım 2 ay, olayı çark edince istifa edip şikayet etmekle tehdit ettim firmayı. Yatmayan sigortalarımın 2 katını da nakit olarak aldım. Hiç düşünmeden ayrılıp hakkınızı isteyin.