• 16-02-2021, 16:55:48
    #28
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2020 sigortan görünüyorsa sorun yoktur. Eğer Şubat'ın 26 sı gibi sigortan görünmüyorsa işverenle iletişime geç.
    Unutma, asgari ücretin işe giriş tarihinle alakası yoktur. Kasım 2020'de asgari ücretli çalışmaya başladın çünkü bir işyerinde verilebilecek minimum rakam bu. Ocak 2021'de de asgari ücretlisin çünkü verilecek minimum ücret bu. Ocak 2021 asgari ücreti de 2825 TL. Alman gereken bu. Çünkü minimum rakam.
    2020 buraya ait sigortamda gözükmüyor
  • 16-02-2021, 16:56:23
    #29
    FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2020 buraya ait sigortamda gözükmüyor
    O halde sigortasız çalıştırılıyorsun.
  • 16-02-2021, 17:07:50
    #30
    Kendinizi kullandırmayın. Şikayet edin. İş bulmak zor ama asgari ücretli bulmak çokta zor değil. Belki daha zor olur ama elbet birşeyler çıkar.
  • 16-02-2021, 17:08:53
    #31
    SGK şikayet edin fazlası ile geri alırsınız
  • 16-02-2021, 17:35:02
    #32
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi kullandırmayın. Şikayet edin. İş bulmak zor ama asgari ücretli bulmak çokta zor değil. Belki daha zor olur ama elbet birşeyler çıkar.
    Ülkemiz de asgari ücret bile alamayın çok fazla sigortasız çalışanlar var
  • 16-02-2021, 17:43:36
    #33
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi kullandırmayın. Şikayet edin. İş bulmak zor ama asgari ücretli bulmak çokta zor değil. Belki daha zor olur ama elbet birşeyler çıkar.
    Maaşı elden alıyorum kanıtlanmaz sanırım
  • 16-02-2021, 19:19:20
    #34
    İşte tam da sorun burada işçinin hakkını yiyen herkesin Allah cezasını versin.
  • 16-02-2021, 19:41:47
    #35
    E-devletten mutlaka SGK girişinizi kontrol edin bence, elden maaş veren kişi sgk yapmadığı için elden maaş veriyordur, asgari ücret yılbaşından itibaren geçerlidir. Korkak ve hakkınızı aramaktan aciz olmayın! SGK ve Çalışma Bakanlığını Şikayet Kaydı oluşturun.
  • 17-02-2021, 09:38:43
    #36
    Maaşı elden alıyorsanız başka bir açıklaması yok sigortasız çalıştırılıyorsunuz. Sgk ya başvurun. Her türlüsü yasak. İlk mezun olduğum sene bu konularda bilgisizken sigortasız çalıştırıldım 2 ay, olayı çark edince istifa edip şikayet etmekle tehdit ettim firmayı. Yatmayan sigortalarımın 2 katını da nakit olarak aldım. Hiç düşünmeden ayrılıp hakkınızı isteyin.