Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi kullandırmayın. Şikayet edin. İş bulmak zor ama asgari ücretli bulmak çokta zor değil. Belki daha zor olur ama elbet birşeyler çıkar.
Maaşı elden alıyorum kanıtlanmaz sanırım