• 16-02-2021, 15:07:27
    #10
    boostedti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani asgari ücret alıyordunuz zam mı gelmedi?

    Yoksa asgari ücretten fazla alıyordunuz ama zammı alamadınız?
    Asgari ücret alıyorum zam gelmedi
  • 16-02-2021, 15:08:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Asgari ücret belirlendiği zaman, devlet tarafından tam olarak ne zaman yürürlüğe gireceği de belirlenir. O tarihten sonra maaşı eksik veren kurum suç işlemiş olur. Gerekirse 1 aydır çalışıyor ol bir şey değişmez. Belirlenen rakam neyse işveren ödemekle yükümlüdür.
  • 16-02-2021, 15:09:24
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret alıyorum zam gelmedi
    Bordronda normal gösteriyorlardır. Şikayet edin
  • 16-02-2021, 15:09:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anında asgari ücreti vermesi lazım işverenin. Ama tabi çakal oldukları için elden maaşı veriyor. Banka üzerinden asgari ücretin altında para yatıramaz çünkü anında SGK'dan cezayı yer.

    Kendilerini SGK'ya şikayet edebilirsiniz hem eksik maaşlarınızı alırsınız hem de firma ceza yer.
  • 16-02-2021, 15:09:37
    #14
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret belirlendiği zaman, devlet tarafından tam olarak ne zaman yürürlüğe gireceği de belirlenir. O tarihten sonra maaşı eksik veren kurum suç işlemiş olur. Gerekirse 1 aydır çalışıyor ol bir şey değişmez. Belirlenen rakam neyse işveren ödemekle yükümlüdür.
    aynen
  • 16-02-2021, 15:10:44
    #15
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anında asgari ücreti vermesi lazım işverenin. Ama tabi çakal oldukları için elden maaşı veriyor. Banka üzerinden asgari ücretin altında para yatıramaz çünkü anında SGK'dan cezayı yer.

    Kendilerini SGK'ya şikayet edebilirsiniz hem eksik maaşlarınızı alırsınız hem de firma ceza yer.
    AhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen
    Mevzu şikayet etmek değil bu pandemide iş bulmak gerçekten zor bu şekilde şikayet ederek ekmeğimden olurum
  • 16-02-2021, 15:12:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elden alıyorum hocam



    İhtiyacım olmasa neden çalışayım hocam
    Niye benim yok zevk için çalışıyorum
  • 16-02-2021, 15:16:34
    #17
    RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye benim yok zevk için çalışıyorum
    Hayırlısı olsun ne diyeyim
  • 16-02-2021, 15:20:03
    #18
    Elden maaş vermek yasaktır. Banka aracılığıyla maaşınızı vermeleri gerekir. Hakkınızı alamamanız durumunda işledikleri bu suç hakkında davacı olabilirsiniz.