Anında asgari ücreti vermesi lazım işverenin. Ama tabi çakal oldukları için elden maaşı veriyor. Banka üzerinden asgari ücretin altında para yatıramaz çünkü anında SGK'dan cezayı yer.
Kendilerini SGK'ya şikayet edebilirsiniz hem eksik maaşlarınızı alırsınız hem de firma ceza yer.
Mevzu şikayet etmek değil bu pandemide iş bulmak gerçekten zor bu şekilde şikayet ederek ekmeğimden olurum