• 16-02-2021, 15:02:28
    #1
    Selamlar dostlar bildiğiniz üzere asgari ücret güncellendi 2825 küsür ben işe başladığımda ekim ayıydı ocak ve şubat maaşını devlet tarafından belirlenen ücreti almıyorum sorduğumda 5.-6. ayda yapılacağı söylendi sizce ne yapmalıyım ?
  • 16-02-2021, 15:04:40
    #2
    Asgari ücretle çalışıyorsan asgari ücreti Ocak 2021 itibariyle alman gerekir. Eğer asgari ücretin 100 TL'de üzeri ise aldığın maaş bekleyeceksin.
  • 16-02-2021, 15:04:54
    #3
    normal şartlarda asgari ücret belirlendiği taktirde firmalar artış göstermelidir. fakat çoğu firma kişinin işe başlayış tarihine bağlı olarak zam zamanını belirliyorlar. bende seninle aynı durumdayım. ocak ayında asgari ücret zammı kadar zam beklentim vardı sordum mart ayında zamlı verileceğini söylediler.
  • 16-02-2021, 15:05:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maaşınız bankaya mı yatıyor, elden mi alıyorsunuz?
  • 16-02-2021, 15:05:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İhtiyacınız yoksa işi bırakmalısınız
  • 16-02-2021, 15:05:50
    #6
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücretle çalışıyorsan asgari ücreti Ocak 2021 itibariyle alman gerekir. Eğer asgari ücretin 100 TL'de üzeri ise aldığın maaş bekleyeceksin.
    Ocak ve şubat maaşı zamsız olarak geldi hocam ondan fikir danışmak istedim
  • 16-02-2021, 15:06:05
    #7
    boostedti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maaşınız bankaya mı yatıyor, elden mi alıyorsunuz?
    elden alıyorum hocam


    RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyacınız yoksa işi bırakmalısınız
    İhtiyacım olmasa neden çalışayım hocam
  • 16-02-2021, 15:06:47
    #8
    hocam benim bildiğim aralık ayında bile olsa asgari ücretle başlasan 2021 girince mağaşının anında artması gerekiyor

    mesela ben ekim 2020 ayında ben net ücret 3,500 tl anlaşıp girdim , agi hariç ocak 2021 ayından sonra 500 tl daha zam aldım 4,000 tl net ücret oldu demek istediğim verilen zamlar anında geçmesi gerekiyor
  • 16-02-2021, 15:06:51
    #9
    FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elden alıyorum hocam
    Yani asgari ücret alıyordunuz zam mı gelmedi?

    Yoksa asgari ücretten fazla alıyordunuz ama zammı alamadınız?