Asgari Ücret Sorunsalı
36
●705
- 16-02-2021, 15:04:40Asgari ücretle çalışıyorsan asgari ücreti Ocak 2021 itibariyle alman gerekir. Eğer asgari ücretin 100 TL'de üzeri ise aldığın maaş bekleyeceksin.
- 16-02-2021, 15:04:54normal şartlarda asgari ücret belirlendiği taktirde firmalar artış göstermelidir. fakat çoğu firma kişinin işe başlayış tarihine bağlı olarak zam zamanını belirliyorlar. bende seninle aynı durumdayım. ocak ayında asgari ücret zammı kadar zam beklentim vardı sordum mart ayında zamlı verileceğini söylediler.
- 16-02-2021, 15:05:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İhtiyacınız yoksa işi bırakmalısınız
- 16-02-2021, 15:05:50Ocak ve şubat maaşı zamsız olarak geldi hocam ondan fikir danışmak istedimWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2021, 15:06:05elden alıyorum hocamboostedti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtiyacım olmasa neden çalışayım hocamRobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2021, 15:06:47hocam benim bildiğim aralık ayında bile olsa asgari ücretle başlasan 2021 girince mağaşının anında artması gerekiyor
mesela ben ekim 2020 ayında ben net ücret 3,500 tl anlaşıp girdim , agi hariç ocak 2021 ayından sonra 500 tl daha zam aldım 4,000 tl net ücret oldu demek istediğim verilen zamlar anında geçmesi gerekiyor - 16-02-2021, 15:06:51Yani asgari ücret alıyordunuz zam mı gelmedi?FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa asgari ücretten fazla alıyordunuz ama zammı alamadınız?