Selamlar dostlar bildiğiniz üzere asgari ücret güncellendi 2825 küsür ben işe başladığımda ekim ayıydı ocak ve şubat maaşını devlet tarafından belirlenen ücreti almıyorum sorduğumda 5.-6. ayda yapılacağı söylendi sizce ne yapmalıyım ?