FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elden alıyorum hocam
Yani asgari ücret alıyordunuz zam mı gelmedi?

Yoksa asgari ücretten fazla alıyordunuz ama zammı alamadınız?