Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi kullandırmayın. Şikayet edin. İş bulmak zor ama asgari ücretli bulmak çokta zor değil. Belki daha zor olur ama elbet birşeyler çıkar.
Ülkemiz de asgari ücret bile alamayın çok fazla sigortasız çalışanlar var