E-devletten mutlaka SGK girişinizi kontrol edin bence, elden maaş veren kişi sgk yapmadığı için elden maaş veriyordur, asgari ücret yılbaşından itibaren geçerlidir. Korkak ve hakkınızı aramaktan aciz olmayın! SGK ve Çalışma Bakanlığını Şikayet Kaydı oluşturun.