Maaşı elden alıyorsanız başka bir açıklaması yok sigortasız çalıştırılıyorsunuz. Sgk ya başvurun. Her türlüsü yasak. İlk mezun olduğum sene bu konularda bilgisizken sigortasız çalıştırıldım 2 ay, olayı çark edince istifa edip şikayet etmekle tehdit ettim firmayı. Yatmayan sigortalarımın 2 katını da nakit olarak aldım. Hiç düşünmeden ayrılıp hakkınızı isteyin.