150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
Dolandırma vakası (kuruyemiş)
56
●1.916
- 30-12-2020, 16:02:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara
150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
- 30-12-2020, 16:05:05Müsait biri şikayet var sayfası ve bu konu linki ile Cimere yazsın, 1 aya kalmadan defterini dürerler.WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 16:05:41Benimde şaşırdığım nokta bu hocam. Çok uzun süredir dolandırma faaliyetine devam ediyorlar. Kapandıkça yeni marka olarak açıyorlar. Gerçekten çok yazık bunlar hala dışarıda elini kolunu sallayarak dolaşıyorsa.WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 16:16:34Yorum hizmeti almışlar. Bunları okuyup kanmış millette. Kargosu gelenler yorum atmış hepsi dolandırılmış.deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2020, 16:25:56sahte yorumlar hocam, sonrasında da gerçek yorumları temizliyorlar herhalde. adamlar nasıl bir *********** ağı kurmuşlar öyle..deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlar herkes yardırmış, şikayet sitesi çoşmuş. aşağıdaki fotoda gönderdikleri kargoymuş.
- 30-12-2020, 16:27:05evet aynısı geldi hocam birebir.WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam kitlenir zaten