• 30-12-2020, 16:02:59
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara 150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
  • 30-12-2020, 16:05:05
    #20
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara 150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
    Müsait biri şikayet var sayfası ve bu konu linki ile Cimere yazsın, 1 aya kalmadan defterini dürerler.
  • 30-12-2020, 16:05:41
    #21
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz hakkındaki şikayetleri okudum da, bu adamlara gerçekten ulaşılamıyor mu acaba? Peruk, kıyafet, kuruyemiş, ayakkabı, forma, cep telefonu, jel krem, sandalye, bebek koltuğu, iç çamaşırı... saymakla bitmeyecek ürünler ile 300+ d*landırıcılık yapmışlar sadece şikayetvar'da yazılmış. 2019 mart ayından beri ************** yapıyorlar. Yaklaşık 2 yıldır. 2 yılda kimse bu şirkete ulaşamamış mı cidden? Yazık şu paralara 150-200-300 lira tüm dolandırıcılıklar.
    Benimde şaşırdığım nokta bu hocam. Çok uzun süredir dolandırma faaliyetine devam ediyorlar. Kapandıkça yeni marka olarak açıyorlar. Gerçekten çok yazık bunlar hala dışarıda elini kolunu sallayarak dolaşıyorsa.
  • 30-12-2020, 16:09:19
    #22
    konuyu daha detaylı biçimde editledim sipariş sayfasına kadar.
  • 30-12-2020, 16:14:38
    #23
    Facede ki yorumlar ne alaka anlayamadım hepsi de gayet iyiydi tazeydi vs vs yazıyor
  • 30-12-2020, 16:16:34
    #24
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facede ki yorumlar ne alaka anlayamadım hepsi de gayet iyiydi tazeydi vs vs yazıyor
    Yorum hizmeti almışlar. Bunları okuyup kanmış millette. Kargosu gelenler yorum atmış hepsi dolandırılmış.
  • 30-12-2020, 16:19:51
    #25
    basit bir botla pc açık bırak sonsuz form göndersin adam kitlenir zaten
  • 30-12-2020, 16:25:56
    #26
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facede ki yorumlar ne alaka anlayamadım hepsi de gayet iyiydi tazeydi vs vs yazıyor
    sahte yorumlar hocam, sonrasında da gerçek yorumları temizliyorlar herhalde. adamlar nasıl bir *********** ağı kurmuşlar öyle..
    yorumlar herkes yardırmış, şikayet sitesi çoşmuş. aşağıdaki fotoda gönderdikleri kargoymuş.

  • 30-12-2020, 16:27:05
    #27
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahte yorumlar hocam, sonrasında da gerçek yorumları temizliyorlar herhalde. adamlar nasıl bir *********** ağı kurmuşlar öyle..
    yorumlar herkes yardırmış, şikayet sitesi çoşmuş. aşağıdaki fotoda gönderdikleri kargoymuş.

    evet aynısı geldi hocam birebir.