• 30-12-2020, 22:17:39
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://eksiup.com/p/6d363870ts3x

    https://eksisozluk.com/selim-isiktas--6452055

    Bu bilgiler belki işinize yarar
  • 30-12-2020, 22:34:35
    #47
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu fiyata gerçekten 1’er kilo antep fıstığı, fındık ve badem alacağınıza inandınız mı?
  • 30-12-2020, 22:46:57
    #48
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyata gerçekten 1’er kilo antep fıstığı, fındık ve badem alacağınıza inandınız mı?
    zaten mesele o çiftçiden üreticiden diye bu mecrayı bilmeyen kişinin inanıp sipariş vermesi.
  • 14-03-2021, 21:48:11
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firma 114.000 tl. ceza yemis.
    Haberi gorunce forumdaki konu aklima geldi.

    https://www.ntv.com.tr/ekonomi/150-l...U1uZ2NIa1BWMWw.
  • 14-03-2021, 21:53:03
    #50
    Devlet adsense gelirlerinin peşine düştüğü kadar bu ahlak yoksunu insanlarında peşine düşse..

    Dipnot : adsense gelirim yok.
  • 14-03-2021, 21:53:57
    #51
    mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma 114.000 tl. ceza yemis.
    Haberi gorunce forumdaki konu aklima geldi.

    https://www.ntv.com.tr/ekonomi/150-l...U1uZ2NIa1BWMWw.
    evet konuyu güncellicektim eve şimdi geldim. Demiştim çok yanlış kişiye çattılar diye. Hem ücret iadesini aldım 2 hafta sonra hem de bu şekilde büyük bir ceza yediler. Yıllardır bu şekilde faaliyette bulunan şahıslar ilk defa bi yaptırımla karşı karşıya geldiler.
  • 17-03-2021, 23:29:59
    #52
    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, babam geçen gün facebookta gördüğü reklamdan dolayı kapıda ödeme kuruyemiş siparişi vermiş. 1 kilo antep 1 kilo fındık 1 kilo badem şeklinde 150 lira. Fakat gelen ürün şaka gibi kırık leblebi ve soslu mısır Aklı sıra dolandırmaya çalışmışlar Bunlara en ağır şekilde nasıl ders verebilirim bilgi verirseniz sevinirim.




    edit: Şikayetvar linki: https://www.sikayetvar.com/sila-group-bilisim-pazarlama

    ekşisözlük: https://eksisozluk.com/sila-group-bi...rlama--6401193

    facebook reklam çıktıkları sayfa: https://www.facebook.com/Gaziantep-H...03761734967621

    sipariş sayfası doc google olarak açılmış: https://docs.google.com/forms/d/e/1F...RLl7juElo2VbEw

    Merhaba, firma ceza almış. Güncelleyelim konuyu

    https://www.indyturk.com/node/330081...-bin-lira-ceza
  • 17-03-2021, 23:39:12
    #53
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir model uçak tarzı basit bir ürün satın almıştım. Kapıda ödeme. Kargo geldi, adam pos cihazını çıkarana kadar ben ürünü açtım bir baktım el kremi kutusunda beyaz bir şey. Ne marka var ne etiket hiçbir bilgi yok.

    Ben ödeme yapmam buna diye iade etmek istedim. Kargo çalışanı "benim maaşımdan keserler bunu" dedi. Teslim alıp, ödeme yapıp mahkemeye verecekmişim. Sen onu bi geçeceksin güzel kardeşim.

    Kargo firmalarının da para kazanmak için bunlara önayak olduğunu düşünüyorum ben. Kargo firması genel merkezine kadar şikayet etsem de aynı kargo ile adamlar satış yapmaya devam ediyorlardı en son.

    Kapınıza gelen kargo paketlerini açıp kontrol edip, sonra teslim alın arkadaşlar. Çekinmeyin hakkınız bu.
    Böyle bir hakkınız yok siz dolandırılmayacaksınız diye o getiren kuryee belki maaşından belki işinden oldu sizin yüzünüzden.
    Beynini kullanacaksın adam akıllı yerlerden alışveriş yapacaksın kimsenin de hakkına girmeyeceksin !

    Kapıda ödemeli kargoları açıp bakamazsın. Ödemeden o ürün senin değil kuryenin zimmetindedir !
    Güvenmiyorsan almayacaksın bu kadar basit. HAK HUKUKTAN BAHSETME BURDA.
  • 17-03-2021, 23:48:59
    #54
    Bunlarla uğraşmak için zaman lazım. Boş zamanın varsa aklına ne geliyorsa yap. Ama bunlara ders vermek istiyorsan babanın çerez ihtiyacını karşılamak için bildiğin en yakın marketlerden almalısın.