https://eksiup.com/p/6d363870ts3x
https://eksisozluk.com/selim-isiktas--6452055
Bu bilgiler belki işinize yarar
Dolandırma vakası (kuruyemiş)
56
●1.916
- 30-12-2020, 22:34:35Bu fiyata gerçekten 1er kilo antep fıstığı, fındık ve badem alacağınıza inandınız mı?
- 30-12-2020, 22:46:57zaten mesele o çiftçiden üreticiden diye bu mecrayı bilmeyen kişinin inanıp sipariş vermesi.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2021, 21:48:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Firma 114.000 tl. ceza yemis.
Haberi gorunce forumdaki konu aklima geldi.
https://www.ntv.com.tr/ekonomi/150-l...U1uZ2NIa1BWMWw. - 14-03-2021, 21:53:57evet konuyu güncellicektim eve şimdi geldim. Demiştim çok yanlış kişiye çattılar diye. Hem ücret iadesini aldım 2 hafta sonra hem de bu şekilde büyük bir ceza yediler. Yıllardır bu şekilde faaliyette bulunan şahıslar ilk defa bi yaptırımla karşı karşıya geldiler.mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2021, 23:29:59chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, firma ceza almış. Güncelleyelim konuyu
https://www.indyturk.com/node/330081...-bin-lira-ceza - 17-03-2021, 23:39:12Böyle bir hakkınız yok siz dolandırılmayacaksınız diye o getiren kuryee belki maaşından belki işinden oldu sizin yüzünüzden.WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beynini kullanacaksın adam akıllı yerlerden alışveriş yapacaksın kimsenin de hakkına girmeyeceksin !
Kapıda ödemeli kargoları açıp bakamazsın. Ödemeden o ürün senin değil kuryenin zimmetindedir !
Güvenmiyorsan almayacaksın bu kadar basit. HAK HUKUKTAN BAHSETME BURDA.
Aklı sıra dolandırmaya çalışmışlar